Tillbaka med lite bättre humör och /EN/ tanke!

Hej, är tillbaka efter en (till) promenad. Gick bara ner till vägen och funderade på livet. Gick redan tidigare idag. Men då njöt jag av vädret och sjöng ^^.
Men tja. Som sagt så har jag en tanke som precis kom flygande när jag satt och skrev brev till mig själv. Ja, till mig själv. Jag är lite eremit som skriver brev till mig själv. Men tja. Brukar göra det när jag är sur. Ett bra sätt att brainstorma på.

Vad jag kom fram till sedan? Jo, efter EN HEL DEL tänkade kom jag plötsligt på något väldigt, ganska creepy och lite spännande på samma gång. Ta en titt, bilderna är till bara för att ni ska få se hur de ser ut, men kolla åldern ;O.


















Mikael Persbrandt är 48 år.



Dominic Monaghan är 35 år.



David Caruso är 56 år.



John Malkovich är 58 år.



Liev Schreiber är 44 år.



David Desrosiers är 31 år.



Benedict Cumberbatch är 35 år.



Jag menar, HALOOO! David är yngst, och han är 31. John Malkovich är äldst, och är 58 år. David, Dom, Benedict, Liev, Mikael, David och John. Vad är fel på mig? Alla gillar unga snygga pojkar medan jag går på män. Vadfan.
Jag dras till David för han är söt, och spelar bass i Simple Plan. Han är så tyst och gullig. Dom verkar vara trevlig, mysig och rolig. Jag älskar att se honom i Lost och i Lotr. Benedict är lite sexig faktiskt och spelar i några filmer och serier jag gärna ser på. Sherlock, för det första då. Och War Horse, en ganska ny film. Liev är den där lite muskulösa saken som jag drömt om sedan 3 år tillbaka. Han tycker om sina barn och är en så bra skådespelare!
Mikael. Aah... Gunvald. Beck. Sommarminnen. Vilken man...
David. CSI Miami. Han är faktiskt lite söt, om jag får erkänna... Och John. Jag älskar filmerna han är med i för han gör dem så roliga ^^ :D

Vad är fel på mig? Ingen är kring 20... är jag bara en sådan som gillar... äldre?
mvh. Emfael???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0