(Borde egentligen skriva på religionspsykologin)

... men jag hinner med ett litet inlägg under min 20min. paus. Tja! Ni har visst inte fått höra så mycket, bloggade inte igår heller, men det tycker jag att jag lyckas komma ifatt idag! Postar mina musikvideon senare, men lite bilder nu så jag inte behöver skriva så mycket XD



Munkar var det på måndag och tisdag, förra lördagen njöts av Lord of the Rings och en massa chips och paj... sedan har jag fotat lite ute.

OCH sista bilden: Jag drömde faktiskt under... när kunde det vara? natten till tisdagen kanske... anyway, att mina rädisor började växa så det knakade! Och guess what!? Nu gör dom det ;D

// Emfael <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0