Vet inte rubrik...

Hejsan.
Börjar bli en tid sedan igen. Inte så hemskt mycket nytt. Mysade med chokladmousse, spenat-fetaost paj, champange, ed och te och smörgåsar igår. Medan jag kollade på Lord of the Rings. ÅÅh, tider <3

Jag beklagar att jag varit oaktiv. Har varit "ledig" hela dagen, men aldrig hunnit blogga. Har spelat Sims 2, och äntligen förstår jag mig på det! :D Snart kommer det snapshots! ;D Så får ni se mina underbara kids :DDD
Shit svårt att ta hand om bebin... dom är så krångliga :S

Men men... fick färdigt religionspsykologin idag. Eller färdig och färdig... men innehållet är färdigt. Behöver bara göra källförteckningen och fixa pärm. Sedan är allting färdig :DD
Och sedan måste jag öva... för vi har presentation på tisdagen. Eller han väljer slumpvist, men jag måste vara redo. OCH skriva lapp denhär gången! Så att jag inte glömmer något.

Jaja, Police Academy börjar nu ;D Bye bye <3

// Emfael <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0