Bon 1er Novembre!

Miaow,
glad första november alla! Tänkte jag skulle skumma igenom oktober lite och highlighta de bäsa stunderna... om jag orkar, hahha.
Ja, jag blev hemma idag ännu. Det tar ont att andas, och hjärtrytmen går igång som en ångmaskin så fort jag gör något? Lite täppt näsa har man också. Nåja, imorgon ska jag tillbaka så jag får väl se till att njuta av den här dagen så gott det går.
 
Sitter som bäst och käkar frukost. MUUMS ;D
//Emfael <333
ps. Är det inte All Helgona idag? :o
 

Kommentarer
Postat av: larsdottera.blogg.se

Jo det var det igår, alltså den första November! :)

Svar: Aaa okej ^^ Vi firar den 3:dje alltså imorgon, här i Finland :))
Emilia Josefina

2012-11-02 @ 15:05:49
URL: http://larsdottera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0