English breakfast tea

Miaow,
aaa! Här sitter jag med batong, godis och en kopp med english breakfast tea! (Nytt te, haha). Ska snart smälla igång mitt Sherlock maraton... men först hade jag velat äta något ordentligt. Tror jag ska smyga ner och stjäla lite färskost för batongen. MUUMS!
 
Kommer bli så kul och bra <3
 
Fick för den delen sidorna till historiaprovet idag. Jag känner mig helt redo för att läsa faktiskt. Det enda jag farar är att jag inte kommer att kunna tillräckligt. Provet är trots allt 5 frågor som vi ska besvara, och man kan som högst bara få 15p. Uuhg. Nåja, det går nog bra.
 
Mattan och finskan är jag däremot väääldigt nervös för. Kemin, biologin och engelskan tror jag fixas någorlunda enkelt. Tror det var alla ämnen jag ska ha prov i. Provveckan kommer vara full med andra ord. Men det är jag inte så rädd för faktiskt. Det är bara upp på morgonen och skriva proven, sedan hem tillbaka.
 
//Emfael <333

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Åh älskar te! :D Lycka till på proven!

Svar: Hahha, jag är typ missbrukare (wooopsie) <3 tackar! :3
Emilia Josefina

2012-11-02 @ 15:05:09
URL: http://linnbj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0