Hastigt kvällsinlägg före jag lägger mig

Miaow, tänkte jag kunde slänga in ett hastigt inlägg före jag lägger mig... satt ju ändå vid datorn så. Idag har det varit otroligt bra att vara hemma. För en gångs skull har det kännts skönt och lite ledigt. Ska tillbaka imorgon, det är visserligen för en dag men jag skulle nog känna mig lite dum om jag inte for. Dessutom ska mamma handla och jag tänkte att man alltid kunde köpa lite... EHRM. TE.
 
Men nu ska jag lägga mig, längtar faktiskt efter att få sova, har inte gjort det på ett tag. Uuhg, fick plötsligt lust att baka paj... men det får nog bli tills imorgon. Haha! Kan ju söka fram något fint recept imorgon. Har håltimme någongång efter maten så jag drar säkert asset till biblioteket. Älskar att sitta där. Bland böcker. Det är nästan som att man kan "dofta kunskapen" eller vad ska man säga... haha ^^
 
Hahah, har stoppat in te i kylskåpet. Ska ha det imorgon i en flaska. Kunde likaväl ta mina nya termosmuggar... eller vad man kallar det... men dom skulle bara skvalpa omkring i väskan.
 
Men NU ska jag lägga mig.
//Emfael <3333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0