Provvecka på gång

Miaow,
då har provveckan börjat. Klockan är snart halv 11 och jag har inte läst idag ännu. Ska nog göra det, så fort jag bloggat lite.
 
Som frukost blev det omelett på två ägg och någon matsked tonfisk. MUMS. Inget extra salt, bara lite peppar. Smakade himmel!
Till lunch, vilket är snart... blir det lite rissallad med hemgjord dressing. Äter nog inte så mycket, eftersom Cecca skulle komma upp och kolla på film. Sedan äter vi *trumvirvel* makaroner och skinksås!
På morgondagens meny hade jag tänkt fiskcurry och ris. Cheesecake funderade jag också på att testa. Har inte gjort det än ^^ Behöver bara grädde och kex. Färskost har vi väl hemma. Måste nog till butiken idag... och biblioteket.
 
Började min egen receptsamling igår. Ska ta bilder på det jag gör, och så får samligen lite bilder också! Idag kunde jag faktiskt testa muffins med tesmak. Hmm... kan tänkas på, kan tänkas på. Skulle hinna ganska bra om man tänker... måste hitta något recept. Eller kanske citronmuffins? Hmm.... mmm.
 
/Emfael <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0