VIKT BATTLE?

Miaow,
julen kommer ju emot med storsteg och idag bakade vi "husets" första pepparkakor! Alltid lika kul, och iår fick jag det på film också ^^
 
Ja, äta nyttigare alltså. Hade som ehrm, nyårslöfte att gå ner till 100 och STANNA där. Men ehrm. Det har ju gått lite ner och upp med det. Ligger som bäst på en 103 och tja, det har varit värre, ska vi säga så, men jag skulle verkligen vilja lyckas!?

Så... jag fick denna "crazy" idea. NÅGON därute... som vill TÄVLA med mig? Som typ blogg battle eller något? Nej, talar om viktnedgång. Startar 1 december och pågår fram till jul. På julmorgonen 24 december, väger båda sig och den som gått ner mest, vinner. Sounds easy doesn't it? Kan också börjas tidigare, om så önskas... och så kan man ju väga sig via msn eller något, tillsammans, så ser den i andra ändan att man inte ljuger ;D
 
Någon som vill köra? Vi kan ju vara fler också, kanske också roligare så blir det inte så "viktpressat" om ni hajjar va va va?? ;DD
//Emfael <333
 
ps. Skicka en kommentar om ni är intresserade... hehheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0