Adventskalender?

Miaow,
vet inte om jag ska kalla det för kvälls- eller nattbloggning, men nattbloggning låter way mer mysigare, så vi kör med det.
 
Ajja. Adventskalendrar. Det cirka gurka en månad kvar till december, och jag vill verkligen göra något lite extra iår. Jag har tänkt på något liknande som en liten byrå... eller skivställning, med söta små lådor. Ni fattar grejen? Meeh, kan rita min förklaring till er imorgon. Om jag inte orkar nu... öhh.
Saken är väl den att jag skulle behöva lite trä, plankor, vad man kallar det. En såg, liiite lim och säkert en och en annan spik och hammare. Som sagt, jag har ingen aning om hur sådanthär funkar, men om man inte försöker, får man ju aldrig veta heller.
 
Gäspar smått en aning nu, men det ska väl gå över med lite sömn. Dessutom ska jag med mamma till stan så jag borde nog lägga mig snart. Kanske jag rentav skulle göra det nu...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0