Back on gott humör!

Miaow,
watchseries la ner för några timmar, men är tillbaka nu. Blev lite arg när nätet plötsligt gick, stannade hela episoden, och slogs på igen. Och så var watchseries borta och påstod att det var något fel.
 
Nåja, hur som helst mår jag ganska bra igen. Var lite nere tidigare idag, men det gick över med några tårar. Intressant liv jag har ändå. Gråt, gråt, gråt, bloggning, tumblr, bantning, ångest, gråt, gråt, gråt. Typ mitt liv. En enda mening. Men några ord...
 
Skulle jag vara klok, skulle jag ju ta en dusch precis nu. Innan musklerna stelnar till, av svetten som bara fortsätter att sugas in i kroppen igen. Sedan borde jag hitta ett glas vatten. Sedan kan jag äta en pannkaka... eller två, om jag inte får ångest igen.
 
Sedan ska jag bara slå mig ner med några episoder Teen Wolf. Är rädd för att jag kommer se slut season 2 redan imorgon. Då får jag väl bara joina resten av fandomen och gråta med dem. För ingen vet när season 3 kommer... meehh mehh.
 
//Emfael <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0