Bara tanken på måndag får mig att må dåligt

Miaow.
Uhhg, skulle inte alls orka iväg till skolan imorgon. Skulle inte orka med hela veckan om jag ska vara ärlig. Veckosluten känns inte lediga, liksom. Folk säger ju att de bara ska vara under helgen... jag förstår liksom inte. Jag kan inte vara hemma och känna mig ledig. Uhhg, jag får inte känslan av att sitta stilla. För mig är det liksom ledigt när jag är någon annan stans och har tid med saker jag annars inte orkar eller har tid med. Känslan av att jag har gjort något, ja, det är då jag har varit "ledig".
Vet att provveckan i mitten av november kommer att vara helt kul, även om det är en massa prov och saker. Ska nämligen träffa, en några år äldre, tjej som gillar Avengers! Jag ska in med buss till Helsinki och sedan ska vi egentligen bara gå runt antar jag. Haha, kommer nog att ta med kameran så ^^ And don't worry, vi är ju på en public place :3
 
Ja, kanske glömde att nämna att vi var på ett litet "smyckeparty" tidigare idag? Ceccas mamma ordnade ett. Vi var där ungefär en timme, och snabb var man för att vara mig! Köpte två ringar, 12€ var och sedan såg jag en underbaaaar telåda och ett dödsskalle armband! Men hon som visade upp sakerna berättade att hon skulle öppna en shop i Porvoo också, så mamma sa att vi kunde gå dit någongång sedan. Då ska jag ha min telåda och mitt armband... murrr om inte! ;D
Ringarna ja, kommer nog bild kanske imorgon? Ett svart kors och en krona. Hahah, korset för min tro och kronan för den enkla lilla lösningen (repliken visserligen)  "And honey you should see me in a crown", från Sherlock ;D
 
//Emfael <333 (måndag imorgon </3)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0