De gånger man bara vill gråta...

Miaow,
... ja, då sitter man förstås i skolan! Nämen, har håltimme och kollade precis färdigt sista delen av Teen Wolf. Ville gråta så gott som hela tiden, speciellt de sista 10minutrarna. Men som sagt... sitter i skolan så jag kan inte.
Mehh.
Golvet är precis inte varmt, men jag har alltid trivdas. Konstigt nog. Och baken är ju lite sjuk. Golvet är ändå min plats.
 
Vad annat idag? Hoppas vi INTE har flextimme. Jag tror inte det heller, men mmmm... ska med mamma och syskonen till stan och kolla på marknaden. Visserligen lite samma stuff som fanns här i Nickby, men ändå. Marknaderna i Borgå är liksom en av höjdpunkterna på året. Alltid lika kul, måste jag säga. Tror dock att jag måste grabba ett paraply och dra rocken på mig medan vi susar hem via.
 
Men jaja, nu ska jag upp och gå omkring lite. Asset dör bort en aning ^^
//Emfae <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0