Du plockar bara 10% av svampen

Miaow,
höööstlov! Snacka om skönt. Nu behöver jag bara en kopp te och sedan ska jag mysa ner med andra episoden av nya TMNT. Haha, visserligen inte lika bra som 2003-serierna, men det duger. Och dom är ju lite mer barnvänligare och för att inte tala om söta! Idag ska jag också på länk, och det ska jag bara för att vi drog in gymnastiktimmen igår. Nåja, ska bli skönt i vilket fall som helst.
SEDAN ska jag verkligen sätta mig ner och bara koncentrera mig på att lära mig göra gifs. Uhhg. Vet inte huuur många gånger jag försökt det redan. Aaa.. och sedan kunde jag plocka vide idag. En passligt tråkig och regnig dag för sådant.
 
Stod en halvtimme under förmiddagen och rensade svamp som mamma hade fått från en jobbkompis. Vi talade även om svampar igår på biologin, och det nya faktat jag vet är att det är bara 10% av svampen som sticker upp från jorden. Resten 90% är där under. Kul va?
 
Men nu ska jag göra en stooor kopp med kaneläppelte och så ska jag ta en pizza bit.
//Emfael <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0