Everybody hail to the pumpkin song!

Miaow,
haha ja. Då står Halloween och knackar på dörren. Sitter och lyssnar på This is Halloween från filmen The Nightmare before Christmas. Dricker te och sådant. Ajo, har varit hemma idag. Vet inte om jag ska fara imorgon än... har haft lite huvudvärk och sjukhals. Dessutom har det liksom gjort ont att andas. Hela bröstet värker till helt plötsligt ibland. Uhhg.
Tänkte jag kanske skulle städa rummet snart och påbörja kemi-projektet som vi hade. För den delen kunde jag kanske också göra klart min del om musikpresentationen. Så slipper jag stressa sedan.
 
Jaja, en hel del står som sagt på listan och kanske det är bäst att jag visar mamma att jag inte varit på den lata sidan när det gäller skolan. Så... jag får nog bara börja med rummet nu. Det kunde faktiskt behövas städas lite.. heheh.
 
//Emfael :3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0