Frostbitten with lemontea

Miaow,
denna "kollektion" (öhh, annat ord?) fick heta Frostbitten with lemontea. Först tänkte jag mig att jag skulle ta blackberry tea, men sedan så tänkte jag att det är ju ändå ganska "varm smak"... det enda jag fann kyligare var just citronte.
 
Hehhe... nästa gång ska jag försöka lura Karin med mig. Hon får bli modell, igen. Mohhahaha. (Om jag inte får dras med mig själv då förstås...) Då tänkte jag fota den här underbara flaskan:
 
 
Det ända problemet är att jag inte har en blekaste aning om hur jag ska få ihop en rysk outfit? Skummade igenom google med "russian clothing" och gosh. Vackra traditionella kläder var det allt, men hur fasen ska jag skrapa ihop något sådant? Uhhg, säger jag.
Men tja, frostbitten with lemontea. Frostbite är ju... ehrm, köldskada. Men i mitt fall får det betyda "köldbiten". Haha, jag är som sagt inte alls kreativ idag. Måste säga att det var väldigt friskt ute dock. Väldigt skönt faktiskt, trots att jag bara gick omkring i rock och ett par utslitna länkskor. Händerna darrade lite, men några foton fick jag ihop i alla fall. Oredigerade, måste jag kanske också påpeka. Redigerar sällan mina foton... för när jag gör det så blir det allt världens extremt.
 

 
Okej. Allt är ganska möjligt, men en kokoshnik? Hur fasen ska jag lyckas med en sådan? Det är en sorts huvudbonad, eller vad ska man kalla det... googla så är det enklare.

//Emfael <333 :SSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0