Imorgon kommer bloggstormen

Miaow,
ska försöööka blogga liiite mera imorgon. S02E03 av Teen Wolf laddar just nu så att... jag tänkte jag kunde slänga in ett inlägg. Idag var det fysikprov. Jeeesus, kommer att dö. Seriöst. Måste köpa häften till nästa period. Och några böcker, som biologi, engelska och historia. Köper fan stora häften den här gången. River bara ut en massa löspapper från blocket och sedan hittar jag dom inte... mehh. Kanske lite klipp och klister ska hjälpa mig att få ihop något? Klarar mig första veckan, tills det är marknad. Brukar finnas en hel pack med saker för bara 10€.
 
Men nu ska jag kolla på någon episod av Teen Wolf (som om jag inte redan har gjort det idag. Nu är det redan bara 9 episoder kvar för mig att titta... *sobbing hard*) MEN sedan kollar man ju om hela showen, så att ;D
 
 
//Emfael <333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0