Inte ett så positivt inlägg

Miaow,
vet inte riktigt vad jag ska säga... eller göra. Första stunden kan jag vara så positiv och skratta, för att sedan igen vara så nedstämd och bara vilja försvinna någon annan stans. Jag vet inte var skon klämmer, men det är något som får mig att må så jävla dåligt hela tiden.
Vill bara gråta för det mesta. För allting känns så skit. Skulle älska om jag fick vara hemma imorgon. Dessutom skulle det finnas nog om projekt att jobba med. Har märkt att jag inte hinner sitta så mycket vid datorn som jag brukar. Hade med datorn idag visserligen... annars brukar jag göra läxor eller sitta i biblioteket och läsa.
Och te. Gud, tack för te! Känns så skönt att dricka te, för stunden. När den varma känslan fyller bröstet och smaken.. ack ja.
 
Såg på någon dietshow idag på Yle Teema, en finsk kanal. Den gick på engelska och dessutom var den brittisk ;D Uhhg, orkar inte ens skriva smileyn. Ser så "överdrivet" glatt ut.
 
VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG???
//Emfael...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0