kall makaronilåda är mums!

Miaow, 
sitter här i historiaklassen och äter. Fick låna Janicas dator, så jag bestämde mig för att kasta in ett hastigt inlägg.  Det var en ovanligt lugn morgon... måste säga att jag nästan njöt av den. Väskan var packad, maten var klar, kläderna var framme, håret var tvättat kvällen före. Åh, så skönt. steg upp lite före 7 och kunde bara lugnt dra på kläderna och långsamt äta ett någorlunda morgonmål. 
Hann även sitta vid datorn ungefär en halvtimme innan vi skulle iväg. Hahha, satt och klickade runt på sidor där man kunde köpa tekoppar och tekannor. Aww, känner mig lite beroende... haha, fast det känns liksom skönt att jag har min "egen grej" som jag kan blogga om. Om te? Borde starta en teblogg på tumblr även om det redan finns miljontals. 
 
Men nu ska jag läsa lite på läxan och sedan ska jag försöka göra det bekvämt för mig. Kommer bli en låång timme. Önskar vi kunde sluta efter det. Men neej. Sedan har vi kemi, det är helt ok visserligen men ändå. Uhhg, och sedan har vi musik. Fyfan säger jag. 
 
//Emfael.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0