Mesoptiojfkojaigehqvk

Miaow, kom inte på någon annan rolig rubrik (igen, hahah). Ska föreställa... *kollar boken* Mesopotamien. Close enough. Vi talade om det på historian om ni undrar var jag fått det ifrån.
 
Jaja. Har inte bloggat på 2 dagar. Igen. Jag är otroligt bra på att glömma. Det mesta beror på min brist av information jag vill dela med er. Uhg, och gymnasiet förvränger mitt vardagliga språk också. Inte bra, inte bra. Hade som sagt finska presentation igår. Det gick helt ok. (Med ok menar jag att jag var vitt som ett spöke i ansiktet, darrade och kallsvettades. Drog igenom, det som var menat att räcka 10min, allting på 2-3min. och annars bara stammade jag av och an på ord).
   Nej.
Så farligt var det inte. Det gick helt bra. Tycker jag. Förutom att jag var lite nervös. Och det gick ganska snabbt. Men det var okej. Åtminstone tror jag inte att det var otroligt tråkigt. Hade en liten fin introduktionsvideo i början. Kan visa den för bara jag orkar leta fram den.
Sedan var jag på möte igår. Känner mig otroligt vuxen när man säger så... men det var helt kul. Tove, Elisa, Iida, Jessica, Janina och någon-jag-inte-kommer-ihåg-men-verkade-lite-"pissis". Och så jag förstås.
 
För övrigt så tror jag att ni vet hur det är. Det går på, som vanligt. Dock, har jag lyckas skrapa till mig en 9 i både franska och svenska. En 7 i hälsokunskap (vilket inte är så bra, men men, jag ska helt klart jobba på det). Finskan fick jag inte vitsord för än, uhm. Skulle ju på omtagning. Mattan får jag veta, troligtvis, imorgon. Fysiken skulle väl rektorn meddela om när man får hämta ut provet... hohhho. Sådant var det.
 
För den delen... så har jag märkt att biologi intresserar en aning igen. Och kemi. Har ingen aning om varför, men genast som vi kom igång med biologi och kemi, kändes det så bra och intressant, helt enkelt.
 
Men nu ska jag ge lite tid för en kemiläxa och sedan kanske jag bloggar senare idag!
//Emfael <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0