... och imorgon är det torsdag

Miaow,
ohh yeah! Kan skriva inlägg igen? haha :D I alla fall... har varit på ganska bra humör idag. Ganska. Var lite nere på morgonen, men det blev lite bättre senare på dagen. Gymnastiken var helt kul trots att det var konditionstest, och för övrigt har det varit en ganska normal dag.
 
Nu ska jag bara dricka några koppar te och kanske titta på en Sherlock innan jag lägger mig. Om jag hinner, uhhg. Tror inte att vi ska och se på Paranormal Activity idag, men Cecca visste ju inte än så kanske det finns lite hopp om saker och ting?
 
Hade tänkt att jag kunde vara sjuk imorgon... hahah. Nejmen, helt ärligt sjuk alltså. Min bror har varit hemma idag och imorgon då förstås också, han har stegring. Phht! Mamma jagar mig till skolan fast jag har 39 graders feber, det har hon alltid gjort.
Men i alla fall. Har haft lite huvudvärk sedan igårkväll... ska nog ta medicin när jag går ner för att äta. Mm! Chili con Carne... mums!
 
Jaja, ska väl försöka orka bara. Dessutom vill jag inte halka efter i något bara för att jag är lite förkyld.
//Emfael <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0