"och så tog de över... blah, blAH, BLAH"

Miaow, mår inte så mycket bättre än. Har dock börjat hjärntvätta mig mot den bättre vägen. Att det ska ta så länge att förstå. Kärlek är inte för mig. Uhhg. Jag vill inte känna den. Inte för personer i min omgivning. Det är helt ok att fascineras. Men att sedan gå och bli lite smått förtjust är redan helt för mycket. Allt annat förutom personer i min omgivning är toppen. Då får kärleken rusa genom min kropp. Så inse det Emfael, bara glöm honom. Dessutom kom ni ju ingen vart med chattarna på fb heller. Han spelar alltid. Förra gången ignorerade han dig. Så... skit i honom. BARA INSE DET EMFAEL. You're better off alone. Så klappa dig själv på axeln, fortsätt sikta mot stjärnorna. Lämna kvar alla som inte vill bry sig. Du har gett alla en chans att visa vad de går för. Dags att plocka ut de som inte betyder något. Dags att sluta blunda för verkligheten och öppna ögonen istället. Säg dina sista ord och ta nästa flyg mot ett bättre liv och en lyckligare framtid! //Emfael <33333 (Du vet väl, Emfael, att jag älskar dig? Jag kommer alltid stå vid din sida!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0