Oh! Tidiga morgnar

Miaow,
har inte kunnat sova något bra alls inatt. Känner mig ändå ganska okej utvilad. Fick reda på att det inte blir tävlingar, för att ridplanen är bara is. Hade faktiskt varit helt okej att vara med och hjälpa för en gångsskull... men nåja.
Tror jag ska grabba fram lite annat porslin idag. Borde ha en kopp i min låda, om jag inte är helt ute och cyklar. Men om... så borde den vara ganska blå av sig. Eller så är den röd. Men det får jag väl se när jag drar fram lådan.
 
Aa... och så får fotograferingen heta "Early mornings" för jag har inget annat passande namn just nu x3 om jag inte kommer på något som "Blue as ice" eller något annat. Min kreativitet är verkligen lite nere just nu... antar att jag fick rita den av mig igår.
Hahah, men nu ska jag ta en kopp te. Dör snart av huvudvärken som letar sig fram... so, uppdatering kommer vid 10-11 tiden.
 
//Emfael <33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0