Samtal mitt i natten

Miaow,
mitt förråd med intressanta rubriker är vädligt litet, och det tror jag märks lite på statistiken. Hade 3-4 unika träffar för någon dag sedan, och jag är faktiskt lite nöjd. Hehheee.
 
Men som sagt. Morgonen är fin, jag är på rätt så bra humör, trots ett väldigt mystiskt samtal mitt i natten? Hinner inte förklara nu, ska med mamma till butiken en sväng. Men jag förklarar så fort jag får lite mera tid över. Så mycket kan jag nämna att det var en okänd flicka och att det fick mig att ringa polisen.
 
Förklarar bättre senare idag!
//Emfael <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Va va det för samtal?! :oooo

Svar: Har förklarat det nu :) (men det var helt skit scary)
Emilia Josefina

2012-10-07 @ 10:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0