Slut på ost? Np, finns i din armhåla

Miaow,
hörde precis ett liten intressant, vad ska man kalla det, diskussion om någon kemistudernade som hade gjort ost av bakterierna i armhålan. Haha, då kan ni ju tänka er mitt ansikte när jag satt där och tuggade flitigt på en ostsmörgås. Mm!
 
Men tja, inget intressant, som vanligt. Oh ja, hoppade på vågen idag morse och jag är sååå glad. SÅÅ GLAD. Fattar ni? Hahah :3
100.8kg
Fattar ni vad det här betyder? Kom igen, Emilia! Tänk för fan. Allt du gör, vartenda steg du tar, varenda muskel du spänner. Det händer faktiskt något, bara du orkar kämpa liiite till. Jag ska nog klara det en dag. Kanske inte imorgon, inte på en vecka. Inte ens en månad, jag räknar faktiskt med något år. Jag vet, med erfarenhet att det skulle kunna ta mig minst ett halvt år, 6 månader, att gå ner 5kg. Men det är värt det.
Det är bara lite på två månder kvar till jul. Något kilo bort, kan inte vara så svårt och hopplöst som det verkar. Jag bara måste våga lita på mig själv... säger jag? Phhff. Jag som är så rädd för allting...
 
//Emfael <333
... som nu ska kolla på (*sobbing hard*) S02E10 av Teen Wolf.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0