Tid att lugna ner sig

Miaow, vet att jag inte bloggat något vidare under dagen... eller överhuvudtaget alls. Guess I är lite deppig av mig? Hm. Har druckit te hela dagen och klockan har gått otroligt trögt idag. Ibland kan jag bara rycka till. Ni vet... som om man kände sig gammal och utsliten. Som om man levt livet och inte ville leva mer. Och så finner man sig själv, stirrandes ut genom fönstret och bara titta långt bort i horisonten. Humörsvängar skulle nog andra kalla det. Äter för mycket... hahah, det kan jag hålla med om. Eller så håller jag bara psykiskt på att bli gammal. Vilken uppfriskande tanke, måste jag bara medge. Men nu ska jag snusa ner i sängnästet, för imorgon är det skola. Visserligen liiite väl tidigt för min smak. Men jag har märkt att jag har haft otroligt oroliga nätter under den gångna veckan... så jag borde nog catcha upp lite sömn så fort jag får tillfälle. Trots allt, tidig väckning imorgon. //Emfael <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0