Verichip? Mer som Verishit.

Miaow, kom över lite intressant fakta. Så mycket jag förstår så är Verichip ett chip för människor. Det är stort som ett riskorn och "planteras" under huden. Chipet går att "tracka" från lite på en meters avstånd och fungerar i huvudsak som ett microchip på ett djur. Själv är jag liiite emot detta. Visst, det har säkert sina fördelar, men jag ser inget annat än slutet på privatlivet. Hur ska folk kunna leva med sig själva... utan att behöva oroa sig för att det kanske finns någon som följer med vartenda steg de tar. Nejj nejj. Chip får användas hur det vill... så länge jag inte behöver ha något under min hy. Jag hittar hem utan det. //Emfael.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0