*Vet ingen rubrik*

Miaow, har ingen vacker rubrik att komma med. Vet inte hur det är just nu. Känner mig lite trött, både fysiskt och psykist. Är ändå rätt "taggad" inför imorgon, ska ha min finskapresentation och det känns helt okej. Faktiskt. För en gångs skull.
 
Den ena av mig vill bara krypa ner bland ett valv av kuddar och glömmas i natten. Medan den andra av mig vill skina och le så att alla blir bländade.
 
Nåja. Bara jag får finskan färdig. Någon gång idag... före 22. Sedan ska jag ta en dusch. Om jag orkar. Men definitivt en kopp te och titta på Sherlock! Behöver verkligen lite beröm, tycker jag har gjort ett rätt så bra jobb hittills.
 
Ajo, blir omtagning för finskaprovet. Dags att börja läsa imorgon då. Så att man lär sig någonting... Imorgon ska jag också till stallet för något möte. Måste komma ihåg att säga det till mamma, så att hon vet om det.
 
Just nu har jag inte mycket annat på hjärtat. Eller jo... men det är bara sådant jag försöker säga adjö till.
//Emfael.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0