slutar blogga

Miaow,
jag har nu bestämt att jag ska sluta blogga. Kanske återkommer någongång och kastar in ett inlägg, jag tar alltså inte bort bloggen. Jag bara slutar tillfälligt. Idag har jag gjort mitt första försök att hitta jobb för sommaren. Eller tja, helst hade jag ju velat jobba 5 ggr i veckan hela året om, någon timme om dagen för att ha pengar för vidare utbildning... men man får se. Sedan ska jag ju börja tala med mamma lite om mitt flyttande till morfars hus och om det är okej för henne (är väl ganska okej tycker jag) så ska jag väl snart börja packa ner lite stuff i lådor och sådant. Så är det bara att börja flytta ut när det blir varmare ute och sommarlovet närmar sig...
 
Hade också tänkt köpa en katt under sommarlovet. Men jag är inte helt säker ännu, måste se med tid och pengar hur jag får ihop det.
 
//Emfael... följ mig på instagram istället om ni "saknar mig". Heter villageforgotten och jag fotar en hel del som jag ritar där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0